
הורים יקרים!!
לקראת השבת, נשתף אתכם ביומיים המרגשים שעברו עלינו בחגיגות יום ירושלים באולפנה.
יום רביעי נפתח בשיחה מרתקת ומעצימה עם הרב אסף נאומבורג מישיבת נווה שדיבר על קדושתה של ירושלים ועל למה בכלל לעלות לירושלים? הרב אסף אמר שמתוך ההליכה של האומה – מתגלה ירושלים. ירושלים היא עיר הבירה שלנו, המרכז שאליו אנו שואפים- לשים את הקודש במרכז.
הבנות קישטו את חדר האוכל לכבוד ארוחת ערב חגיגית ובסיומה משחק אולפני משגע והרקדה מרוממת של "חגי והראל" לצלילי ירושלים.
ועודנה השיחה של הרב אסף מפעמת בתוכנו, עלינו בבוקר יום חמישי לעיר הקודש. יחד, אומה שלימה, אולפנה שמתכנסת לקודש, כאיש אחד בלב אחד, רוקדות ושמחות ומתוך ההליכה גילינו את ירושלים.
כבר הפך מסורת האולפנה שאלידע בר-שאול, מורה הדרך, מרתק את התלמידות שרוצות להתחבר דרך ההסטוריה.
הבנות טיילו בשכונת משכנות שאננים ושמעו מאלידע על השכונה הראשונה היהודית שנבנתה מחוץ לחומות. הסיפורים והמפגש חיברו את הבנות ללב העיר..
במקביל, היו בנות שבחרו להשתתף בחידון על ירושלים לע"נ בוגרת האולפנה שלנו- מור בויאר ז"ל. לחידון הוזמנו מגוון אולפנות ולתחרות עלו מתת רוזן ואורי סהר האלופות שלנו משכבת ט' שייצגו אותנו בכבוד!!! גאים בכן!
הבנות התפנקו במנת פלאפל ירושלמי ומשם התחילו לצעוד בתהלוכה נפרדת של כלל האולפנות בארץ ממעלה זיתים ועד הכותל.
כדברי הרב נאומבורג, תכשיט האומה היא ירושלים וכל אחת מתלמידותינו היא תכשיט- צועדת בחולצה לבנה, עם דגל ביד ותפילה בלב. צעדנו יחד ברחובה של עיר בשירים ואווירה של אורה.
בסיום הצעדה פרסנו דגל גדול בדביר הקודש של ימינו- הכותל המערבי ובו נשאנו תפילה ליושב במרומים שנזכה לראות בירושלים השלימה בע"ה.
יומיים גדושים, מלאי עוצמות וחיבור אל הגודל ותודה לה' שזיכנו לחוש זאת יחדיו.
מצורפים טעימות מהאווירה בארוחת הערב החגיגית ובצעידה בירושלים וגם שיר שכתב הרב שלמה אבינר על ירושלים והובא ע"י הרב אסף.
🌸שבת שלום!🌸
הזדהות משרד החינוך